Conexiunile dintre echipele de Formula 1 și România – Eurosport

Inclusiv cele mai bune site-uri de pariuri, găsite pe acest website, ne indică faptul că Formula 1 este un sport foarte popular și urmărit pe teritoriul României. În ciuda acestui fapt, singura conexiune din prezent dintre acest sport și țara noastră este la nivelul unor companii care au decis să se implice financiar în fenomen.
Deși, sună ca și cum nu ar fi mare lucru, să devii un sponsor de bază la o echipă de Formula 1 nu este deloc simplu. Mai ales dacă luăm în calcul faptul că, cu scopul de a ajuta echipele mai mici, există o limită impusă a bugetului anual. Una care a scăzut și a ajuns pentru intervalul 2023-2025 la 135 de milioane de dolari.

Cei mai mari sponsori Formula 1

În debutul sezonului 2022, echipa Red Bull a semnat un contract pe mai mulți cu Oracle în valoare de 500 de milioane de dolari. În urma acestui contract cu compania multinațională americană din industria calculatoarelor, noua denumire a echipei a devenit Oracle Red Bull Racing.

Desigur, Oracle nu este singurul sponsor cu un contract multianual din Formula 1. Așadar, am mai putea să amintim și de Aramco, o companie de energie, de DHL, partenerul logistic și de Heineken, unul dintre cele mai cunoscute branduri de bere din lume.

Pe lângă acestea, ne este destul de greu să nu observăm ceasul Rolex de la începutul fiecărui Grand Prix sau cauciurile Pirelli, o companie care, pe lângă cel de furnizare a anvelopelor, are un contract de sponsorizare de peste 380 de milioane.

Alți sponsori cheie, care au trecut testul timpului, sunt: Shell, Petronas, Qatar Airways, MSC, Salesforce, DHL, Crypto.com, Lenovo, BBS Motorsport, AWS, Workday, Cyderes, Ferrari Trento, Tata Communications, Liqui Moly, 188Bet, Alpha Tauri, and Patron Tequila.

Bitdefender – primul sponsor Formula 1 din România

În luna septembrie a anului 2022, Bitdefender a anunțat că a încheiat un contract multianual cu cea mai veche și cea mai de succes echipă de Formula 1, Scuderi Ferrari, pentru a deveni partenerul global de securitate cibernetică în cadrul Campionatului Mondial de Formula 1.

Astfel, începând cu Marele Premiu de la Singapore, logo-ul companiei românești a apărut pe căștile faimoșilor piloți Charles Leclerc și Carlos Sainz, respectiv pe monopostul F1-75. Acest lucru s-a dovedit ca fiind de bun augur pentru echipă, iar piloții Ferrari au terminat cursa de 59 de ture pe podium, mai exact pe locurile 2 și 3, în spatele lui Sergio Perez de la Red Bull.

Din sezonul curent, sigla și numele companiei Bitdefender, un producător global de soluții de securitate cibernică deținut majoritar de unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori IT din România, Florin Talpeș, este prezentă pe uniformele și pe costumele de curse ale faimoasei echipei italiene.

De asemenea, în comunicatul oficial s-a anunțat și faptul că în viitor vor exista multiple evenimente între Bitdefender și membrii echipei Ferrari. Unul dintre acesta a avut deja loc și a consemnat întâlnirea dintre Talpeș și Charles Leclerc la un eveniment exclusiv din Maranello.

CryptoDATA Wispr – partener tehnic al echipei Alfa Romeo

Începând cu luna februarie a anului 2023, compania românească CryptoData Wispr a devenit sponsor și partener tehnic al echipei de Formula 1 Alfa Romeo, o echipă de tradiție, dar care se află acum într-o oarecare reconstrucție.

În prezent, aceasta îi are sub contract pe piloții Zhou Guanyu din China și Valtteri Bottas din Finlanda. Dar de-a lungul timpului, echipa rezultată în urma fuziunii dintre Sauber și Alpha Romeo, a colaborat cu nume grele precum: Juan Manuel Fangio, Giuseppe Farina, Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen, Johnny Herbert, Felipe Massa, Robert Kubica sau Charles Leclerc.

Deși, la prima vedere pare că firma condusă de Ovidiu Toma a luat modelul Bitdefender, de fapt, CryptoData este prima companie românească care intrat în lumea sporturilor cu motor. Aceasta a achiziționat, pe parcursul anului 2022, echipa de MotoGP RNF Yamaha, actualmente RNF CryptoData.

Un factor extrem de important în aceste demersuri ale companiei este acela că fondarul și CEO-ul CryptoData este, pe lângă un pasionat al sporturilor cu motor, fost campion național de automobilism și raliu și practicant de enduro.

De asemenea, pe lângă aplicația Wispr, care a făcut-o un jucător important la nivel mondial în ceea ce privește soluțiile de securitate cibernetică, compania a lansat și Momentum, primul concept de supercar electric dezvoltat integral în România.

Tendințele sponsorilor din Formula 1

În lumea sporturilor cu motor, în special în cea a Formulei 1, contractele de sponsorizare joacă un rol crucial în succesul sportiv și financiar al echipelor. Acestea oferă prin finanțare un sprijin semnificativ, care permite echipelor să dezvolte mașini și o infrastructură competitivă.

Deși tendințele sponsorilor din F1 sunt dinamice și se pot schimba în orice moment, se observă cu ochiul liber că majoritatea sponsorilor provin din tehnologie, indiferent că vorbim de criptomonede, blockchain, platforme smart contracts sau big data analytics.

De asemenea, există câteva echipe de tradiție care obișnuiesc să atragă un număr mare de sponsori și, cel mai probabil, vor continua să facă acest lucru. În 2023, lider la acest capitol este McLaren cu 47 de sponsori, urmat îndeaproape de Alfa Romeo, echipa sponsorizată și de compania românească CryptoData.

La polul opus se situează Haas, Alpha Tauri și, surprinzător, două echipe care nu duc deloc lipsă de realizări și de istorie, Williams Racing și Mercedes, echipă care îi oferă lui Lewis Hamilton un salariu colosal de 35 de milioane de dolari, al doilea în topul salariilor după cel al campionului Max Verstappen de la Oracle Red Bull Racing, 55 milioane de dolari.

Source: eurosport.ro

Головна » Conexiunile dintre echipele de Formula 1 și România – Eurosport
Inclusiv cele mai bune site-uri de pariuri, găsite pe acest website, ne indică faptul că Formula 1 este un sport foarte popular și urmărit pe teritoriul României. În ciuda acestui fapt, singura conexiune din prezent dintre acest sport și țara noastră este la nivelul unor companii care au decis să se implice financiar în fenomen.
Deși, sună ca și cum nu ar fi mare lucru, să devii un sponsor de bază la o echipă de Formula 1 nu este deloc simplu. Mai ales dacă luăm în calcul faptul că, cu scopul de a ajuta echipele mai mici, există o limită impusă a bugetului anual. Una care a scăzut și a ajuns pentru intervalul 2023-2025 la 135 de milioane de dolari.

Cei mai mari sponsori Formula 1

În debutul sezonului 2022, echipa Red Bull a semnat un contract pe mai mulți cu Oracle în valoare de 500 de milioane de dolari. În urma acestui contract cu compania multinațională americană din industria calculatoarelor, noua denumire a echipei a devenit Oracle Red Bull Racing.

Desigur, Oracle nu este singurul sponsor cu un contract multianual din Formula 1. Așadar, am mai putea să amintim și de Aramco, o companie de energie, de DHL, partenerul logistic și de Heineken, unul dintre cele mai cunoscute branduri de bere din lume.

Pe lângă acestea, ne este destul de greu să nu observăm ceasul Rolex de la începutul fiecărui Grand Prix sau cauciurile Pirelli, o companie care, pe lângă cel de furnizare a anvelopelor, are un contract de sponsorizare de peste 380 de milioane.

Alți sponsori cheie, care au trecut testul timpului, sunt: Shell, Petronas, Qatar Airways, MSC, Salesforce, DHL, Crypto.com, Lenovo, BBS Motorsport, AWS, Workday, Cyderes, Ferrari Trento, Tata Communications, Liqui Moly, 188Bet, Alpha Tauri, and Patron Tequila.

Bitdefender – primul sponsor Formula 1 din România

În luna septembrie a anului 2022, Bitdefender a anunțat că a încheiat un contract multianual cu cea mai veche și cea mai de succes echipă de Formula 1, Scuderi Ferrari, pentru a deveni partenerul global de securitate cibernetică în cadrul Campionatului Mondial de Formula 1.

Astfel, începând cu Marele Premiu de la Singapore, logo-ul companiei românești a apărut pe căștile faimoșilor piloți Charles Leclerc și Carlos Sainz, respectiv pe monopostul F1-75. Acest lucru s-a dovedit ca fiind de bun augur pentru echipă, iar piloții Ferrari au terminat cursa de 59 de ture pe podium, mai exact pe locurile 2 și 3, în spatele lui Sergio Perez de la Red Bull.

Din sezonul curent, sigla și numele companiei Bitdefender, un producător global de soluții de securitate cibernică deținut majoritar de unul dintre cei mai cunoscuți antreprenori IT din România, Florin Talpeș, este prezentă pe uniformele și pe costumele de curse ale faimoasei echipei italiene.

De asemenea, în comunicatul oficial s-a anunțat și faptul că în viitor vor exista multiple evenimente între Bitdefender și membrii echipei Ferrari. Unul dintre acesta a avut deja loc și a consemnat întâlnirea dintre Talpeș și Charles Leclerc la un eveniment exclusiv din Maranello.

CryptoDATA Wispr – partener tehnic al echipei Alfa Romeo

Începând cu luna februarie a anului 2023, compania românească CryptoData Wispr a devenit sponsor și partener tehnic al echipei de Formula 1 Alfa Romeo, o echipă de tradiție, dar care se află acum într-o oarecare reconstrucție.

În prezent, aceasta îi are sub contract pe piloții Zhou Guanyu din China și Valtteri Bottas din Finlanda. Dar de-a lungul timpului, echipa rezultată în urma fuziunii dintre Sauber și Alpha Romeo, a colaborat cu nume grele precum: Juan Manuel Fangio, Giuseppe Farina, Sebastian Vettel, Kimi Raikkonen, Johnny Herbert, Felipe Massa, Robert Kubica sau Charles Leclerc.

Deși, la prima vedere pare că firma condusă de Ovidiu Toma a luat modelul Bitdefender, de fapt, CryptoData este prima companie românească care intrat în lumea sporturilor cu motor. Aceasta a achiziționat, pe parcursul anului 2022, echipa de MotoGP RNF Yamaha, actualmente RNF CryptoData.

Un factor extrem de important în aceste demersuri ale companiei este acela că fondarul și CEO-ul CryptoData este, pe lângă un pasionat al sporturilor cu motor, fost campion național de automobilism și raliu și practicant de enduro.

De asemenea, pe lângă aplicația Wispr, care a făcut-o un jucător important la nivel mondial în ceea ce privește soluțiile de securitate cibernetică, compania a lansat și Momentum, primul concept de supercar electric dezvoltat integral în România.

Tendințele sponsorilor din Formula 1

În lumea sporturilor cu motor, în special în cea a Formulei 1, contractele de sponsorizare joacă un rol crucial în succesul sportiv și financiar al echipelor. Acestea oferă prin finanțare un sprijin semnificativ, care permite echipelor să dezvolte mașini și o infrastructură competitivă.

Deși tendințele sponsorilor din F1 sunt dinamice și se pot schimba în orice moment, se observă cu ochiul liber că majoritatea sponsorilor provin din tehnologie, indiferent că vorbim de criptomonede, blockchain, platforme smart contracts sau big data analytics.

De asemenea, există câteva echipe de tradiție care obișnuiesc să atragă un număr mare de sponsori și, cel mai probabil, vor continua să facă acest lucru. În 2023, lider la acest capitol este McLaren cu 47 de sponsori, urmat îndeaproape de Alfa Romeo, echipa sponsorizată și de compania românească CryptoData.

La polul opus se situează Haas, Alpha Tauri și, surprinzător, două echipe care nu duc deloc lipsă de realizări și de istorie, Williams Racing și Mercedes, echipă care îi oferă lui Lewis Hamilton un salariu colosal de 35 de milioane de dolari, al doilea în topul salariilor după cel al campionului Max Verstappen de la Oracle Red Bull Racing, 55 milioane de dolari.

Source: eurosport.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *